En räddare i nöden minst sagt.

 
Vaknar efter en helt okej natt från Hugos sida, tavegyl tycks ha hjälpt honom mot den värsta klådan. Därimot har Ebba hållt igång inatt med magkramper och nattskräck eller något. Surt att hennes läkartid för magontet och nattskräcken blev inställt för nu måste vi vänta på en remiss till barnmottagningen istället.
 
Kaffe är ett måste för mig på morgonen, och så inser jag att mitt är slut! Tur som bara den att jag köpte snabbkaffe att ha stående för krissituationer som denna, haha även om de är blaskit är det bra mycket bättre än inget alls. Får se vad denna helg bjuder på, nu vaknade nämligen även Johan med feber här hemma.
Hoppas ni andra slipper dessa alla sjukdomar i "vabruari" som månaden så käckt kallas.
 
Har ni klarat er denna vinter?

Kommentarer
nursen.blogg.se

mmmm kaffe ja, skall precis ta mig en kopp! :)

Svar: Hoppas du fick dig en kopp "riktigt" kaffe då =)
Emmelie

2013-02-02 12:05:24
URL: http://nursen.blogg.se/
nursen.blogg.se

Nja vi har bara snabbkaffe, är så van vid det, det blir riktigt för mig :) Dricker även te på morgonen, så jag varvar lite.

2013-02-02 21:59:38
URL: http://nursen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0