Fullspäckad måndag.

Måndag igen!
Hugo vaknade långt innan Johans klocka hade ringt men vi (läs jag) låg kvar och drog oss ett litet tag innan jag tvingade mig upp ur den varma sängen. Men idag fans riktigt kaffe attt koka så jag känner mig lite piggare idag än de tidigare dagarna. Att frukosten dessutom bestod av havregrynsgröt kokat med blåbär gjorde ju magen mätt på ett riktigt skönt sätt.
 
Idag har vi äntligen dagis igen och under tiden Ebba är där tänkte jag ge mig ut på en morgonpromenad med en kompis och sedan försöka röja undan lite här hemma. I eftermiddag väntas besök på lekplayset tillsammans med en massa mammor och barn, vi har nämligen en liten facebookgrupp med Alingsås mammor som har bestämt lekdate idag, ska bli skoj!
 
Bilder från gårdagens besök hos min syster och familj- uppskattat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0