Härliga färger.

 
Börjar morgonen med att sukta efter lite fina kläder från villervalla till barnen, två av dom på rea och fanns mycket fint till Hugo men tyvärr inget i Ebbas storlek. Tror mig minnas att frakten var rätt saftig från denna sida så väntar med att beställa och hoppas någon vill följa med mig till deras butik i Göteborg inom snar framtid.
 
Vi har som vanligt vart igång i många timmar vid det här laget och nu sover Hugo redan en liten stund igen. Helt otroligt men han orkar verkligen inte fram tills efter lunch annars. Många tycker ju att barn i hans ålder "ska" sova endast en gång per dag, men varför? Jag har testat ta bort morgonvilan och istället får jag en gnällig och övertrött pojke som minsann verkligen inte sover bättre på natten för det. Tror nästan på att om man mixtrar för mycket med dagsvilan så kan de snarare göra nattsömen värre än bättre.
Efter vilan väntar vi en morgonpromenad innan snön börjar falla igen, sen har jag lovat Ebba att vi ska passa på och göra lite pyssel idag när lillebror sover - mysdag!

Kommentarer
Rebecca

Ibland kan det vara så att barnet som sover dåligt om natten behöver sova mer på dagen!
Vissa barn kan vara såpass övertrötta att dom inte kommer till ro på natten, så 2 sovlurar på dagen kan hjälpa!
Men sen det med att plocka bort sovstunden på dagen, ja man får en gnällig bebis men alla förändringar tar några dagar så testa 3-4 dagar och se skillnaden ( om de blir någon ) på båda sätten :)

Svar: Har testat ett par dagar men ingen skillnad, så han är nog inte riktigt redo ännu..
Emmelie

2013-02-13 08:38:51
Heidi

Jag är också väldigt svag för deras kläder, så himla fina.

Svar: Ja verkligen jätte fina =)
Emmelie

2013-02-13 14:14:49
URL: http://www.heidigrundsten.blogg.se
Dessi at [Home and desire]

Den till vänster är superfin! Men frakten är väl bara 39kr?

Svar: Hade för mig frakten var ordentlig, men kan haft fel =)
Emmelie

2013-02-13 22:51:22
URL: http://homeanddesire.blogspot.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0