Lyssnar på kroppen.

 
Jag känner mig som en riktig tant om kvällarna, men när barnen äntligen somnat så bara sätter jag mig o soffan och orkar inte lyfta ett finger till. Att gå upp runt fem varje morgon och sedan ha två barn med hög energi är nog rätt krävande. Finns väl såklart hundra saker som jag borde ta tag i när barnen sover, så som städning, tvätt, disk och så min träning med då. Just nu prioriterar jag dock att lyssna på kroppen och faktiskt göra ingenting istället för att stressa runt om kvällarna med. Hoppas jag hinner vila upp mig så jag har ny energi för träning och allt annat efter helgen.
 
Vad gör ni om kvällarna?
Massa måsten eller tar ni tillfället i akt att faktiskt vila?
 
Kram på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0