Andra veckan i januari.

Godmorgon måndag och andra veckan i januari.
Inatt klockan tre vaknade Ebba och berättade för pappa att hon minsann var den som fick mest julklappar - tok-fia!
Även om jag är hemma så tycker jag fortfarande måndagar är lite extra jobbiga och därför är det viktigt att jag tar mig för något att göra, så får se vad dagen bjuder på.
 
Igår hade vi en helt fantastisk dag ute hos pappa på landet. Vi åkte dit på förmiddagen och tog alla fyrhjulingen ut till ett vindskydd vid vattnet. Ett helt gäng goa människor, plastsyskon och flickvänner med barn, hade en kanondag helt enkelt. Ebba fick sitta fram på fyrhjulingen med morfar och hjälpa till att köra alla på flaket. Hon stormtrivdes verkligen väl framme och byggde kojor, lekte kurragömma och åt sedan som en häst.
Fler sånna dagar tack!
 

Kommentarer
maria eek

Så mysigt!

Svar: Ja sånna utflykter verkligen ÄLSKAR jag att göra med barnen!
Emmelie

2013-01-07 23:13:42
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Emelie Petersson

Sånt är så mysigt att göra med hela familjen :-)

Svar: Ja sånt älskar jag o göra, hellre skogen än lekplatser egentligen.
Emmelie

2013-01-08 20:13:31
URL: http://syrum.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0