Blå himmel.

Solen visade sig idag och vi har faktiskt varit ute en heldel mer än vi brukar de senaste.
Jag fick tummen ur att promenera till mitt gym och aktivera mitt gymkort så jag numera även kan träna på deras nya anläggning som ligger betydligt närmare mig. De kommer bli bra mycket lättare att puscha sig själv att gå dit när man slipper vandra genom hela stan för att väl komma fram. Så imorgon hoppas jag kunna orka mig med ett första besök på gymmet för detta året.
 
Kvällspromenad med hundar och en vän blev det ikväll och även om det inte blev någon pw direkt så blev det frisk luft och ett par steg istället för att sitta hemma på soffan och slappa , många bäckar små eller hur säger man?
 

Kommentarer
maria eek

Jag längtar tills det blir ljusare så man slipper gå kvällspromenader i mörkret!

Svar: Ja jag håller med! Brukar promenera runt gersken om kvällarna på sommaren eftersom jag bor vid stampenskvarn precis. Saknar den vägen, skulle aldrig gå där nu i bäckmörker o lera =)
Emmelie

2013-01-02 23:42:41
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0