Ebbas tur.

Vila skulle jag göra inte sant?
Strax innan Ebba skulle till dagis så tog jag en temp som visade 38,2, tur jag tempade henne för stackarn har legat på nästan 40 grader idag. Hon som är kärnfrisk annars och har feber 1-2 gånger om året, tycker det börjar bli konstigt att vi blivit sjuka så himla mycket de senaste.Lär bli ett till besök till vårdcentralen och kolla så inte även hon har halsfluss och även kolla Hugos alla utslag han fått nu i samband med pencillinet eller febern.
Imorgon kommer  även vår hyresvärd på vår begäran, han måste kolla upp möglet som finns på toa och fönstrerna så det inte är de som orsakar att vi blir dåliga. Han måste skicka hit någon som är expert på området och som verkligen kan konstatera att det är ofarligt.
 
Älskade små barn, jag lider så otroligt när ni är såhär sjuka!
Tillbringade dagen med att baka lite olika sorters bröd här hemma, och Ebba fick göra knäckebrödet helt på egen hand - stolt tjej!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0