En svartsjuk sambo.

Kört ett kvällspass på gymmet denna lördagskväll, var faktiskt förvånandsvärt många folk på de nyöppnade gymmet. Jag körde faktiskt ordentligt och det känner jag verkligen i kroppen nu som är alldeles tung och jag lär förmodligen ha världens träningsvärk imorgon.
Känns riktigt skönt att vara igång, att jag dessutom "tävlar" lite med min lillasyster om bra resultat gör det hela ännu roligare och mer peppande.
 
Kommer hem och möts av en ny bakgrund på datorn, haha min kära sambo har vart i farten. Han stör sig nämligen på att jag tycker dessa kändisar är snygga och blir nästintill uppritkigt svartsjuk.
Haha ska fan ha kvar detta bara för att jävlas, för visst är dom tre hunkar. Ja även om Darin egentligen enbart gillas mestadels för hans insatser i "Så mycket bättre"
 
 

Kommentarer
Yohannas.se

Hahaha... så han tycker inga andra kvinnor är snygga? det är ju underbart med vackra människor, men tankarna stannar ju där, det är det som skiljer från den som är verklig som man lever med? :)

Svar: HAHA, han är SÅ töntig! Han menar på att om jag tycker folk som inte liknar honom är snygga så är de samma sak som o tycka han är ful. Men jodå de tycker han garanterat och jag bryr mig inte ett skvatt =)
Emmelie

2013-01-05 21:41:41
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Mamman till L & L

Haha! Här hemma är det nästan tvärtom, min man har snygga hunkar som bakgrundsbild och vill att jag ska bli avis.

Svar: Haha va roligt!
Emmelie

2013-01-05 22:28:25
URL: http://vimorina.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0