Fullt ös för familjens alla medlemmar.

Godmorgon.
Förkyldningen som jag hade i veckan har helt klart gått över till barnen nu, Ebba hon snorar och hostar som bara den och Hugo har legat som en kamin inatt med feber. Inte mycket sömn till övers för mig alltså.
Tänkte börja morgonen med att traska bort till de större gymmet och gå på ett pass yoga, det är nämligen något jag aldrig testat förut så tänkte passa på nu medan de var "prova på yoga".
 
Är det inte barnen som lever rövare här på morgonen så är det hundarna, så fort dom fått mat så börjas det lekas och springas över hela golvet fram och tillbaka. Haha gud vad jag längtar till dagen då vi får ett riktigt litet hus med egen trädgård så man kan släppa ut dom en snabbis direkt på morgonen så dom får göra av med energin ute istället för inne.

Kommentarer
Sofie - Mamma till William och gravid med nummer 2

sv: Åh tack, visst är det, våran får gärna komma nu ! ;)

2013-01-27 12:15:52
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se
annie

fin blogg! :D

Svar: Tack =)
Emmelie

2013-01-27 15:36:33
URL: http://annieelise.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0