Inte helt kry.

Godmorgon.
 
Min minsta gjorde morgon klockan fem, men jag vägrade kliva upp och vi låg kvar i sängen i två timmar. Jag brukar inte ha några större svårigheter att stiga upp men idag har jag fortfarande inte vaknat till liv. Kroppen känns inte helt okej, som om det är något på gång. Känner mig stel, lite rivig i halsen och allmänt sänkt, men jag hoppas det går över snarast.
Kanske en morgonträning gör att man piggnar till?
 
Planerna för dagen är pulkaåkning, om graderna blir något högre sedan. För just nu är det nog aningens för kallt att ta en dag i pulkabacken.
Nej fy, tror jag kryper ner under filten lite medan Hugo vilar.
 
 
Morgonmys

Kommentarer
ERIKA ENROTH

Träna inte om du inte känner dig kry. Gör mer skada än nytta. Kram å krya på dej=)

Svar: Gick och tränade men avbröt faktiskt för det inte riktigt funkade som jag ville med kroppen och jag orkade helt enkelt inte. Ska kika in på din blogg nu, tack för kommentaren :)
Emmelie

2013-01-20 17:58:39
URL: http://erikaenroth.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0