Kvällssyssla.

 
Kvällens underhållning blev att improvisera ihop lite musli. Jag har alltid velat testa och nu gjorde jag slag i saken och blandade ihop lite av de jag hade. Blandningen bestod av havregryn, pumpakärnor, solroskärnor, sesamfrö, linfrökross och nötter. Blandade samman detta med lite vatten och honug och slängde sedan in de och rostade det i ugnen, efteråt blandade jag i lite torkad frukt. Ja och resultatet blev helt klart godkänd för att vara första gången jag försökt mig på något sådant.
Blev självklart lite fler knäckebröd medan ändå ugnen var igång ;)
 
Och hörrni? Skärpning, visa ni läser för det gör det hela såååå mycket roligare - Kram på er.

Kommentarer
Mamman till L & L

Åh det verkat gott, jag ska med prova det nån gång framöver.

2013-01-08 23:04:45
URL: http://vimorina.blogg.se
Coquina

Mums vad gott, duktigt =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling =)

2013-01-09 00:46:24
URL: http://coquina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0