Nöjd.

 
Kvällsmaten är i magen efter en sväng på gymmet. Riktigt nöjd med min träning idag då vi började dagen med att gå en promenad på lite över 4 km, sålänge Ebba får ha sin springcykel så klarar hon lätt det om hon bara vill och har humöret, och det hade hon idag.
Gymmet brukar jag börja med att köra 20-30 minuter kondition och sedan lite lösa vikter för att sedan köra magövningarna i slutet. Visst jag brukar vara klar efter 45-60 minuter men jag känner att det viktigaste är faktiskt att jag går dit och rör på mig och mindre viktigt är hur länge.
Jag känner mig taggad och jag är på gång!

Kommentarer
Hanna Z | Mamma Mode Gravid

Tack snälla! Vad roligt att höra:)

2013-01-07 21:59:52
URL: http://hannaz.se
Michaela- med syskon i magen ❤

heja dig! verkligen bra jobbat :)

Svar: Ja jag är på gång nu, nu måste ag bara fortsätta också :P
Emmelie

2013-01-08 06:10:22
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0