Nu kan jag sitta med gott samvete.

Vilken lördag!
Vi åkte med hela familjen till badpalatset och det var uppskattat för oss alla. Hugo han skrattade, skvätte och trivdes verkligen med att bada länge. Ebba premiäråkte rutchkanan på egenhand och hon var riktigt stolt över att faktiskt ha åkt utan pappa.
Hem en vända för lite mellis innan jag drog vidare till gymmet, vilken lyx det var att gå och träna på dagen och slippa sticka iväg på kvällen när barnen somnat. Nu kan jag med andra ord sitta och slappa hela kvällen men med gott samvete.
 
Nu ska här dippas grönsaker och kolla på Farmen som jag missade igår eftersom Hugo vaknade lägligt till att det började.
Visst saknar jag mina ostbågar som bara den, men att dippa är otroligt gott det med!
 

Kommentarer
Ida med bebis i magen<3

Hihi ätit det ikväll jag också, så gott! :)

2013-01-12 23:26:40
URL: http://idasmirakel.vimedbarn.se
Josefina

Nu har jag ingenaning om vad dippen som är på bilden är gjord av, men jag tänkte tipsa om att göra en dipp på 1 avokado, lite pressad citron, 1 vitlöksklyfta, lite kvarg/ lättkesella. Det smakar precis som guacamole och är jättebra med fettet från avokadon och supergod. :) Jag tänkte bara på eftersom det stod att du "saknade ostbågarna" så fick jag för mig att du ville äta nyttigare.

Svar: Tack för tipset =) Låter gott, även som kall sås till tex fisk =)
Emmelie

2013-01-13 08:31:14
URL: http://josefinah.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0