Onsdag.

Mitt i veckan, onsdagar brukar gillas skarpt.
Men natten har bestått av tre uppvak med nattskräck från Ebbas sida, de är liksom inte okej att det ska behöva vara så himla mycket! Har ringt BVC och bett dom ringa upp, måste få mer konkreta tips och hjälp hur tusan vi kan få det att vända för henne.
Idag är det dags för dagis för första gången sen hennes födelsedag 14/12, det är en glad tjej som ser fram emot att komma ifrån mamma här hemma.
 
Medan hon är iväg tror jag jag tar mig en promenad till öppnaförskolan, jag som alltid brukar ta bussen men med endast Hugo så finns det egentligen ingen anledning att åka mer än av bekvämlighetsskäl då. Får se det som lite gratis träning helt enkelt. På tal om träningen så har de gjort att jag gått ner nästan 1kg den senaste veckan för kosten har jag egentligen bara ändrat med mindre kolhydrater och mer grönt, hoppas på fortsatt nedgång för jag ska lyckas forma min kropp!
 
 
Morgon-gos

Kommentarer
Clara *kalkprinsessan*

Hoppas att du får goda råd om hennes nattskräck. Det kanske går över nu när hon börjar på dagis igen. :-)

Svar: Ja de hoppas jag också, när hon kommer i vanliga rutiner igen. Kram
Emmelie

2013-01-09 17:07:39
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0