På bättringsvägen.

Godkäll!
 
Mår något bättre nu så jag tvingade ut mig själv på en promenad nu i -15 grader, blev bara 2,5km innan jag frös halt ihjäl men jag kom utanför dörren iallafall. Vill verkligen inte tappa motivationen till träning och allt nu bara för jag blivit sjuk men tänker inte springa iväg till gymmet igen och eventuellt bli sämre. Söndag går jag dit om jag känner att jag är pigg då, innan dess blir de promenader som förhoppningsvis inte är riktigt lika iskalla som dagens.
 
Annars har vi myst här hemma idag. Besökt bibloteket och kollat leksaksaffären, Ebba har vart på ett helt underbart humör och otroligt hjälpsam med Hugo idag. Riktigt skönt att ha sånna små guldkorn till dagar ibland eftersom det annars hägrar en hel del trots från vår fyraåring numera.
 
Gud vad jag älskar dessa små, fina energiska och kloka Ebba och charmiga lilla morsgrisen Hugo - Kärlek.
 

Kommentarer
Johanna - Mamma till Lilly

Dom är så himla söta dina barn :)

Svar: Tack så hemskt mycket =)
Emmelie

2013-01-25 00:02:54
URL: http://Johannaastenvall.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0