Smaskens, jag lyckades.

 
Förstår ni hur läskande det var att gripa tag i en sånhär till kvällsmat efter träningen idag?
Bakade dom igår och har provsmakat en liten bit och jag måste säga jag lyckades riktigt bra med att improvisera ihop detta bröd. Dock valde jag ett nyttigare alternativ till macka nu på kvällen, får  väl unna mig en imorgon kanske.
Inser att det blivit rätt mycket bak av olika slag nu, är väl inne i en period då jag tycker det är roligt helt enkelt.
 
Ska kika vidare bland bloggarna nu innan jag kryper ner och fortsätter läsa i femtio nyanser av mörker.
Godnatt.

Kommentarer
Eva

Åh, de där såg gott ut!!
Har du receptet på det?

2013-01-10 21:16:09
URL: http://mammabohman.blogg.se
Linda

De ser jättegoda ut, jag själv är kass på att baka bullar/bröd osv!

Är den bra boken? Har precis läst ut första, men jag är lite skeptisk på om jag vill fortsätta...

Fin blogg!

Svar: Jasså är du skeptisk? Du är första personen jag hör säga det. Andra boken är hittills väldigt bra, inte BARA sex som första mestadels faktiskt handlar om. Tack så mycket, hoppas du tittar in igen =)
Emmelie

2013-01-11 08:09:39
URL: http://www.himmelsblaaogon.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0