Synundersökning och träning igen.

Godmorgon.
Jag gav upp den där filmen väldigt fort igår, knasigare film får man leta efter alltså. Fin och kolla på men stod inte ut att ha på skiten mer än 20 minuter så se inte Cosmopolis! Laddade ner ett par avsnitt av one tree hill istället, det är en serie jag aldrig sett så nu har jag 8 sesånger framför mig om den faller mig i smaken.
 
Idag står en synundersökning för mig på schemat, jag har börjat anstränga ögonen så mycket när jag läser, tittar på tv eller kollar datorn så känns lika bra att kolla så allt är som det ska vara. Sen är det även träningspremiär efter sjukdomen och jag tänkte faktiskt gå iväg till stora gymmet och gå på ett pass zumba.
 
Fullt ös, barnen är hungriga så dags för frukost - Godmorgon.
 
Igår hade jag städhjälp här hemma, sötare får man leta efter inte sant? ;)
Och jag fick paket av Ebba som hade målat familjen. Pricken på ena gubbens mun är Hugos blod när han ramlade och skadade tanden - Åh vad de värmer att få sånt.

Kommentarer
maria eek

Jag gillar One tree hill :)

Svar: Ja jag har sett några få avsnitt under årens lopp, men nu tänkte jag att ge hela serien en ordentlig chans :D
Emmelie

2013-01-26 19:53:42
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0