Uppe med tuppen.

Lördag morgon och Hugo börjar klättra på mig vid 05:40, jag försökte desperat få honom att somna om i en timma nästan genom att inte prata med honom eller tända lampan. Och hur tror ni det gick? Jag gav upp och insåg att det blir inget mer sova för mamman denna dag.
Har hunnit äta en god frukost redan när klockan var sju och nu sitter vi alla tre och kollar barnkanalen i soffan.
 
Idag planerar vi ett besök på vattenpalatset i Lerum som ligger ett par mil här ifrån.Dock är jag osäker på om jag och Hugo följer med efttersom jag inte tror det finns någon vidare bra och uppvärmd barnbassäng, får se helt enkelt. Jag vet en som kommer uppskatta äventyrsbadet med sin pappa iallafall och det är Ebba som tjatat om att åka till detta ställe ett bra tag.
 
-Godmorgon, hoppas du fick lite längre sovmorgon än jag.

Kommentarer
maria eek

Jo, det finns en varm bassäng där. Dock blir man ju nedkyld ändå för ungarna ska ju byta bassäng hela tiden :)
Först fattade jag inte varför du har körsbärstomater i din yoghurt men sen såg jag att det var vindruvor :)

Svar: Vi va där hela familjen och Hugo klarade att bada även i de kalla bassängerna utan att protestera =)
Emmelie

2013-01-12 19:50:49
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0