Vackert men kallt.

Nyss inkommen efter en kort promenad ner till sjön för att kolla ankorna med Hugo. Så otroligt vackert men himla kallt då termometern visar -16 grader. Hade jag bara haft ordentliga vinterkläder så hade jag mer än gärna vart ute flera timmar idag. Vi fick oss iallafall lite frisk luft såhär på förmiddagen och det är huvudsaken, nu kan vi nog klara oss med inomhuslek fram tills efter lunch någon gång. Jag är en sån människa som verkligen inte klarar en heldag inomhus.
 
Hoppas solen skiner på er med idag!
 

Kommentarer
JUNITJEJ

Fina bilder!!
Jag gillar din blogg!

Svar: Vad skoj att höra =)
Emmelie

2013-01-19 22:04:25
URL: http://www.junitjejen.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0