Effektivt!

Men godkväll.
 
Dagen blev inte så negativ som jag först trodde att den skulle bli.
Mamma kom bort på morgonen och passade barnen en timma och jag fick en välförtjänt egentid på gymmet. Jag fullkomligt älskar känslan som infinner sig ibland efter man rört på sig ordentligt, synd den inte infinner sig varje gång.
 
Efter det har dagen bara flytit på i ett himla tempo och jag har hunnit fått göra ny granola, fröknäcke och den nyttiga tjockpannkakan jag visade er tidigare. Frågan är om den smakar lika gott som den ser ut? Jag provsmakade en liten bit och var inte imponerad. Får helt enkelt koka lite ägg och ta med lite mackor på morgondagens utflykt med.
Vad är eran bästa picknick mat som kan ätas kall?
 
På bordet just nu, herregud vad jag älskar sommaren då man bara kan plocka in färska blommor utifrån som inte kostar ett enda öre...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0