En tid som aldrig kommer åter.

 
Efer en hel dag i friska luften och flera timmar på stranden så kan det se ut såhär. Man somnar i en knökfull cykelkärra på väg hem. Jag ser verkligen till att ta vara på dessa dagar, fram tills lördag ska solen vara här och sedan verkar det som om det ska komma in sämre väder igen.
 
Kontraktet på lägenheten är påskrivet och denna är uppsagd! Vår nya hyresvärd lät nästintill glad när vi meddelade att vi skulle flytta. Är så glad att i framtiden få slippa all kontakt med honom och kunna få hjälp om vi har problem i vår kommande bostad. Ett rent, nytt och framförallt mögelfritt hem! Jag hoppas innerligt det kommer göra susen för hälsan hos barnen.
Tänk, 1,5 månad kvar har jag med båda barnen hemma, sedan är det dags att skola in Hugo på förskola och gå tillbaka till studierna för min del. Hur ska jag klara att vara utan dom flera timmar varje dag?
Det kommer få mig att uppskatta varje vaken tid med dom <3
Ska verkligen se till att njuta ordentligt denna sista tid , detta är ju trots allt en tid som aldrig kommer åter.
 
Dags att krypa ner under filten och läsa lite ur nyaste Vi föräldrar.
Godnatt på er där ute...
 

Kommentarer
Anna

Det är på något märkligt sätt både skönt och outhärdligt att spendera flera timmar om dagen ifrån barnen. Men jag uppskattar definitivt den tid vi har tillsammans mer nu. Och jag ser verkligen fram mot mina 6 veckor av föräldraledighet som börjar om en vecka!

Svar: Ja jag är glad jag haft tiden att va hemma så länge trots allt.
Emmelie

2013-07-11 21:28:51
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Stina

Ett stort grattis till lägenheten! Är lite smått avundsjuk men väldigt glad för er skull :)

Och tiden får man aldrig tillbaka o du gör rätt i att njuta! Jag ska försöka att bli bättre på att komma ihåg det jag med! Tack för påminnelsen :)

Svar: Jag får påminna mig själv rätt ofta med, många gånger stressar man bara igenom dagarna. Slog mig bara att OJ han ska ju fan börja förskolan snart. Gud vilken omsätllning <3
Emmelie

2013-07-11 21:49:33
Linnea- Blev mamma som 17årinLinnéa Granström- Mamma till Ebba och bebis i magen♥

Tack snälla! Jag köpte dom på fluggerfärg, tror dom hette what a hoot eller någonting liknande sök på det :):)

Svar: Åh hittar dom inte juuu :(
Emmelie

2013-07-11 23:10:27
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0