Ingen lugn och ro.

 
Tisdagen har börjat med samma intensitet som vanligt, lugn och ro på morgonen skulle vara rena drömsenariet men det existerar inte riktigt här hemma. Några få minuter framför barnkanalen, lagom nog till att jag ska hinna slänga i mig morgonens första kopp kaffe men sedan är det full fart.
Jag hade väntat mig att vakna till solsken idag eftersom vi planerade att tillbringa eftermiddagen på stranden, men tyvärr är himlen grå, förhoppningsvis klarnar det upp tills dess.
 
Dags att göra första morgonröjet, lika bra och passa på medan barnen faktiskt håller sams en liten stund.
Disken ska diskas, leksaker ska plockas och lunchen ska förberedas eftersom jag ska ta med med mig barnen och sticka iväg och vara kontaktperson under förmiddagen.
 
Önskar er alla en godmorgon och fortsätt gärna ösa på med inredningstips!
 

Kommentarer
Linnéa- Mamma till Ebba och bebis i magen♥

Det där med kläderna håller jag med om, jag har ju sparat alla Ebbas kläder för jag trodde faktiskt att det skulle dölja sig en liten lillasyster i magen min men tjiii fick jag :) Och nu måste det shoppas för vi hade inte många neutrala bebiskläder till Ebba utan allt var riktigt tjejigt. Tur det är kul att shoppa ;)

Här hemma är himlen helt grå, och det är nog bara en tidsfråga tills det börjar regna=/

Hoppas ni får en bra dag och stressa lugnt ;) KRAM

2013-07-30 09:29:36
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0