Jag tröttnar aldrig!

 
Varje dag förutom i onsdags har vi spenderat nere på stranden under eftermiddagarna. Vissa kanske skulle tycka det blir långtråkigt att göra samma sak dag ut och dag in, men nej stranden tröttnar jag aldrig på. Barnen är så nöjda och får massor med frisk luft.  Kan inte tänka mig något bättre sätt att spendera min sista ledighet innan studierna drar igång på.
 
Jag undrar om ni andra bloggare tagit lite semster? Färre bloggar att läsa och komentarerna ekar många gånger tomt, tråkigt.
 
Nåväl, jag är ungefär lika trött som barnen efter massor med frisk luft så nu ska jag plocka fram lite grönsakstavar som fredagsmys och lägga mig tillrätta i soffan <3
 
 
 

Kommentarer
Anna

nej, jag har inte semester. Men det blir färre inlägg för jag har inte tid att skriva, och kommentarerna blir färre eftersom jag oftare läser på plattan eller telefonen och då är det mycket bökigare att skriva. Men jag upplever samma sak som du. Både färre uppdateringar och färre kommentarer.

Svar: Ja de är tråkigt tycker jag, vi får bli bättre på att visa att vi finns helt enkelt :)
Emmelie

2013-07-14 16:59:34
URL: http://annasviktiga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0