Dags för en aktivitet?

Äntligen en ny dag , en ny dag då det finns lite möjligheter än gårdagen eftersom ALLT verkligen var stängt då. Haha jag är en sådan otrolgit rastlös människa och känner riktigt hur det kryper i kroppen på mig av att bara vara hemma och nästan vänta av tiden.
Jag och Hugo sitter i soffan framför barnkanalen och med en stor kopp kaffe medan resterande delen av familjen fortfarande sover gott. Jag borde nog duka fram en riktigt stor frukost lagom till att dom andra vaknat, jag vet nämligen att Ebba brukar uppskatta det.
 
På midsommar fick barnen rida ponnyridning, och vilken lycka! Hugo sken verkligen som en sol över att få sitta på hästryggen och Ebba gillade det lika mycket denna gång som alla de andra gånger hon ridit. Att börja ridskola hade nog varit något för henne, men innan det är möjligt måste Johan bli klar med körkortet.
Tycker hon har kommit upp i en ålder då det är dags att ha en aktivitet, men frågan är vad?
Det hon pratar om är dans, simskola och ridning. Sen vet jag att de hon allra helst hade velat göra är gymnastik men jag har hört att det är hur lång kö till det som helst.
Har era barn i 4-5 års åldern någon sport de utövar?
 
Eftersom mamma är en  gammal hästtjej så kan jag inte låta bli att tycka det hade vart skoj om hon började med ridning...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0