En sån härlig dag.

Men en sån helt fantastisk dag!
Klockan är 21:30 och nu är första gången jag har chans att sätta mig ner och andas, så ni kan tänka er att dagen verkligen gått i ett?
 
Mötte upp fina Michaela och hennes godingar till barn i morses och vi tog en vända på stan och kikade lite affärer och midsommarfirande innan vi begav oss till Nolhaga.
Satt och tjötade och lekte på lekplatsen och avslutade dagen nere i vid playan
- En perfekt dag för en lekdate helt enkelt.
Hemma igen var jag inte förens strax efter fem och båda barnen var helt slut efter en heldag utomhus. Hopp i säng tidigt och sedan cyklade jag vidare till personen jag är kontaktperson åt.
En dag fylld av aktivteter, precis så som jag vill ha det med andra ord:)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0