Ett försök till att starta dagen lugnt.

Godmorgon söndag.
Återigen hänger regnet i luften, så trött på detta och är i behov av sol för att må bra.
Vart i Sveige ska man behöva flytta för att få solsken?
 
Ska snart plocka upp frukosten här hemma, tända lite ljus och göra ett stort tappert försök att inte stressa vid matbordet. Haha men det är lättare sagt än gjort med en unge som minsann inte är hungrig utan har ont i magen. Ebba är ingen frukostmänniska alls, och det känns så avlägset för mig som älskar frukostar. Hugo han är istället tvärtom och vill ha allt, och får han inte allt så låtar han oss veta det genom att klättra upp på bordet eller gapa högt tills vi förstår.
Så de där med att få en lugn start på dagen? Sker knappast i vår familj, men vi gör ett försök.
 
Här blev min lilla förändring, håret blev en nyans mörkare och jag är mer nöjd idag än vad jag var igår vid första anblicken. Jag antar det tar lite tid att vänja sig vid förändringar.
 
 

Kommentarer
Sofie

Men vad fint det blev, känner att jag är i stort behov att färga mitt hår mörkare, men vet inte om jag klarar av att görandet själv, är det inte svårt att färga sitt eget hår?!
Flytta hit,här lyser solen!!

Svar: Tack så mycket :) Jag vet dock inte hur jämt de blev, bad min sambo kolla om jag hade fått färg där bak osv och de påstod han jag hade ;)
Emmelie

2013-06-30 08:56:27
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Blev jättefint. Här hemma är vi alla frukostmänniskor. Får man inte frukost i tid får man ont i magen av det iaf för två av oss i familjen ;-).

2013-06-30 15:21:39
URL: http://lottizdays.blogg.se
Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Tack tack :)

2013-06-30 19:07:51
URL: http://carrosungar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0