Grillat i solen.

Men vilket härligt sommarväder det varit idag, några grader varmare bara så får man ta sig ner till stranden för första gången för i år. Som jag längtar efter att packa matsäck och spendera långa dagar där nere med släkt och vänner. Man har gått hela långa vintern och längtat efter sommaren och nu äntligen är den här, helt fantastiskt.
 
Testade på att göra ett matbröd med olivolja och oliver som jag blivit tipsad om bland de bloggar jag följer, smakade riktigt gott till den grillade maten som vi gjorde i eftermiddags.
Ni måste verkligen testa, så hojta till om ni vill ha receptet.
Nu ska jag ge mig ut och träna lite på övningarna jag fick på hundkursen med Chezter, imorgon hoppas vi på ännu mer solsken och gladare barn.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0