Ihopp om badväder och kryddhylla.

Lördag, igår hoppade min statistik uppåt som bara den. Hade vart skoj att alltid ha er läsare här och att det inte endast berodde på min ilska gentemot personen som är feg och inte vågar stå för sina åsikter. I fortsättningen kommer jag göra som många av er sagt, inte puplicera elakheter och tänka att är man anonym så finns man inte.
Jag förstår verkligen inte varför man ska lämna kommentarer om man inte har något snällt att säga?
Detta näthat drabbar många bloggare och jag tycker det är så synd!
 
Idag har vi planerat att bada i poolen med fler vänner än igår, barnen älskar det verkligen! Jag vill även fixa iordning på min uteplats med lite nya blommor och en kryddhylla. Johan har lovat att bygga mig en, jag ser framför mig hur fint det kommer bli med lite örter i fina krukor. Får se om det blir något bad väder ens och om Johan får tummen ur att börja bygga, nu fortsätter jag morgonens kaffedrickande ihopp om att vakna till liv.
 
Trackback
RSS 2.0