Imorgon gäller det.

 
En bild från Ebbas midsommar 2010, 1,5 år gammal.
 

Imorgon är det dags för årets enligt mig roligaste högtid.
Vi är alltid på landet hos min pappa och har riktigt traditionellt firande med dans runt stången, mat, kubb ibland och till barnens stora förtjusning så åker vi alltid lövad fyrhjuling dit.
Riktigt bra anpassat för alla barnen som är med.
 
Måste helt enkelt ge mig in till stan idag och kika efter en ny klänning till Ebba, Hugos kläder har jag redan bestämt mig för men Ebba har vuxit på längden rejält mycket det senaste så hon måste ha något nytt.
Undrar även vart det fina vädret som lovats är?
Ska passa på och göra lite sysslor här på morgonen idag innan det bär av för lek och shopping, tur att vi är morgonpigga så det hinns med en hel del.
 
 
 
 
 

Kommentarer
stin

Hejsan! Ebba är såå fin på bilden, och lika fin kommer hon att bli denna midsommar!Håller med dej! Midsommar är en underbar helg!!!!!!!

2013-06-20 07:55:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0