Måndag med vanliga rutiner.

Ny vecka återigen!
 
Jag har blivit van vid att ha Johan hemma mestadles av dagarna i veckan, så det känns lite konstigt de dagar han jobbar. Men ändå skönt på något vis att allt är som vanligt med våra rutiner.
Idag är sista dagen att söka radhuslägenheten och sedan kommer vi får svar om vi får komma på visning, visningen tror jag med all säkerhet vi får gå på men tyvärr tror jag chansen är minimal att vi får skriva kontrakt. Vi som är i akut behov av ett nytt ställe och en nystart!
 
Igår på den kaotiska shoppingturen så fick Ebba välja något att köpa för sina sparade pengar. Och bubblor tröttnar de ju aldrig på, en såpbubblepistol blev det! Både Hugo och Ebba uppskattar presenten eftersom hon skjuter och han jagar.
Perfekt att använda sig av när det blir lite bråk här hemma, som det tycks bli ganska mycket numera dessvärre.
 
Önskar er en fin dag, och skicka gärna hit solen för nu är jag trött på regn efter denna midsommarhelg.
 
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

bubblor blir ju aldrig fel! :) men jag håller med..koooom hit nu solen!

Svar: Ja eller hur! Jag är sugen på en träff till snarast :)
Emmelie

2013-06-24 20:47:57
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Emma - Vägen till Polishögskolan, träning, fitness, och ett himla roligt liv!

cola bilder=)

Svar: Bubblor är fina grejer =)
Emmelie

2013-06-24 21:21:25
URL: http://emmasbloogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0