Midsommar.

Godmorgon på självaste midsommar!
 
Jag är aningens tröttare idag än vanligtvis eftersom gårdagens alla aktiviteter gjorde så att jag kom sent i säng.
Haha jag är verkligen van vid mina rutiner och jag trivs galet bra med det så kallade "Svensson-livet"
Hellre att jag kryper ner i soffan med lite gosaker framför tvn en fredagskväll än att tar en utekväll. Sen kan jag sakna att ut och äta, bio eller att gå själv några timmar på stan men sådant är ju inte omöjligt att fixa barnvakt för.
 
Vi lyckades hitta årets midsommar-outfit till Ebba igår och hon valde helt själv. Känns extra roligt att hon själv sprang fram och fick välja, det gör nog det lite roligare att ha på sig den.
Ser verkligen fram emot dagens firande, men tyvärr (som alltid) säger väderprognosen regn. Jag hoppas iallafall vi kan få uppehåll under själva dansen runt stången.
 
Önskar er alla en helt fantastisk dag, och glöm inte att fylla och barn inte hör ihop!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0