Morgon fyndat.

Ett senare inlägg än vanligt men vi har vart iväg på loppis nu på morgonen och förmiddagen.
Fyndade en hel massa kläder och skor till barnen för ca 250kr! Hittade en hel del grejer till Ebba och det gjorde mig glatt överasskad eftersom de brukar vara lite dåligt med kläder i de storlekarna.
De växer ju så galet fort och därför känns det bra att ibland kunna fynda begagnat istället för att betala fullpris.
 
Jag har känt mig lite låg det senaste, skulle verkligen behöva komma iväg utan barnen någon natt känner jag. Det känns lite som om jag tappat bort mig själv de senaste, för vem är jag förutom mamma till Ebba och Hugo?
Vem är numera Emmelie?
Nej jag tror jag hade mått bra av att komma iväg bara någon natt. Få slippa hushållssysslor, bråk, tjat och bara få ladda batterierna.
Så vem hänger med? ;)
 
Dags att fortsätta städa undan här hemma, ännu en negativ sak med regnet är ju att det blir tusen gånger stökigare hemma eftersom man tillbringar mer tid innanför husets fyra väggar.
 
Llite av dagens fynd:
 

Kommentarer
stin

Hej pippi lotta! Kom till mej ikväll om du kan?

2013-06-29 13:15:35
stin

Hej pippi lottan! kom till mej ikväll om du kan?

2013-06-29 13:16:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0