Planerat avbrott.

Sitter och inväntar ett planerat strömavbrott som jag tror skulle komma idag mellan 20-21, egentligen sämsta tiden att sätta igång och arbeta med något inte sant?
Kan dom inte göra sådant dagtid när människor har bättre saker för sig?
Kvällarna är ju min enda tid på dagen, då sitter jag bland bloggarna och kikar runt och kollar på oilka serier som jag missat från tvn, blir att tända ljus och läsa boken istället helt enkelt.
 
Imorgon väntar återigen vardag för Johan som ska iväg till jobbet igen. Jag hoppas på solsken och lekplatsdate och en sväng på stranden.
Skulle även villa hitta årets midsommar klänning till Ebba, men att gå inne i affärer om solen lyser känns inte lockande alls. Har gjort som en liten tradition att hon varje år vid midsommar får en ny klänning och det vore ju lite tråkigt att bryta den traditionen kan jag tycka.
 
Dagens aktivitet , lekparkshäng :
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0