Potatisfestival.

Men godmorgon till solsken!
 
Igår hade vi en helt fantastiskt dag, ni vet en såndär dag då nästan allt klaffar och det är minimalt med bråk.
Dagen började med en minst sagt regning cykeltur till öppnaförskolan. Vi passar på och hänger där en hel del innan sommaruppehållet.
 
Hela eftermiddagen och fram tills läggdags så gick vi omkring inne i stan tillsammans med släktingar. I fem timmar gick vi och kollade på grejer som fanns på potatisfestivalen och Ebba fick chansen att åka två karuseller  samtidigt som hon önskade sig varje grej vi gick förbi.
Vi ska in idag med och stora grejen är ju att Ebbas favorit från barnkanalen Nassim Al Fakir kommer och gör något form av uppträdande.
 
När jag kom hem igår så dukade jag upp med grönsakstavar, dip och en massa tidningar som jag inte hade haft tiden och läsa, tyvärr blev det inget dippande eftersom jag fick ett sms och istället gick ut och tog en cider med en vän. Men mysigt att komma iväg och alldeles lagom att det bara var en timma ute i stojet innan jag cyklade hemåt igen. Jag är rätt bekväm med att bara slappa om kvällarna, så ikväll kör vi verkligen lugn och ro medan pappa Johan är ute och roar sig.
 
 

Kommentarer
Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Så sant! Alla är vi vackra precis som vi är, med tiggerränder eller utan, med dallrig hud eller inte, vi är alla unika och olika :)

Kram!

2013-06-15 09:52:34
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0