Att hålla sig sysselsatt.

Och så var det dags för sista dagen på min praktik.
Jag är grymt besviken och känner att jag inte har lärt mig ett dugg, jag har mestadels suttit på en stol eller agerat svans. Grymt frustrerande att sitta av tiden , särskillt för en som mig som alltid har tusen bollar i luften och hatar att sitta still.
Jag är lite sån som människa, hatar att göra ingenting och får smått panik dagar då jag står sysslolös. Anledningen är helt enkelt att så länge jag har saker och göra så tänker jag inte på jobbiga saker, men när mitt tempo dras ner så har jag mer tid och tänka och fundera och då sätter tankarna igång och går på högvarv.
Jag vill ta en dag i taget, leva i nuet och vara tacksam för det jag har och därför försöker jag hålla mig sysselsatt helt enkelt, för att slippa stanna upp och tänka för mycket på framtiden eftersom den oroar mig.
 


 

Kommentarer
Linda - Mamma till S

Hej Emmelie! : )
Ett stort grattis till dig, som kammade hem ett helt underbart KidKraft-kök! : )
http://lindablom.se/2014/december/lindas-julkalender-2014-lucka-3.html

Var gullig och maila min din adress, mobilnummer o.s.v till mailen som står i fältet ovan.

Stor kram och God JUL!

Svar: Linda jag vet inte hu jag ska kunna tacka dig, blir så otroligt glad att du gett mig denna möjligheten att ge något sånt här till barnen i julklapp <3
Emmelie

2014-12-04 21:54:59
URL: http://lindablom.se
Mammalola

Fungerar likadant, så förstår precis hur du känner här.

Svar: Ja men det är jobbigt på ett sätt, samtidigt så vet man inget annat så lika bra och köra på. Kram
Emmelie

2014-12-04 23:16:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0