En hel natt i egen säng.

Tisdagsmorgonen har börjat och för andra natten i rad så sover Ebba hela natten i egen säng, stort för oss alla i familjen och jag påtalar på henne att det måste bero på att hon fyllt sex år och det tror hon på såklart. Vi alla sover bätre om det blir lite mer plats i sängen, att ha en 160cm säng och sova en vuxen, två barn, två katter och två hundar blir nämligen aningens trångt vilket kanske är förstårligt?
 
Jag gör mig redo för mina två sista dagar i Skövde för detta året, sedan ska jag inte tillbaka förens den 9/1 och då är det tre stycken tentor på en vecka. Helt ärligt så förstår jag inte varför de lägger upp de på så vis? Vill de inte att vi studenter ska lyckas? Eller att vår kunskap faktiskt ska sitta längre än till just tentamenstillfället?
Fortfarande sjukt trött på skolan och är i en svacka, jag hoppas jag får tillbaka mitt jävlaranama snart.
 
Dags att kicka igång dagen på allvar och göra det bästa av den, jag önskar er en fin tisdag kära ni <3
Ikväll kommer köket levereras med, herregud vad glad jag är att jag vann denna till barnen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0