Ensam utan barnen.

Godmorgon.
 
Julen börjar snart gå mot sitt slut och jag känner mig riktigt nöjd över det, för mig innebär julen mestadels stress. Underbart att se barnens glada miner och fint att se att Ebba fortfarande tror på tomten, hoppas hon får möjligheten att tro ett bra tag till.
 
Igår satte sig barnen i bilen och blev avvinkade av mig, de skulle åka sina fem timmars långa bilresa mot Borlänge. Fruktansvärt jobbigt att säga hejdå och Hugo bad mig tillochmed att gå ut från bilen och gå in istället, man såg hur ögonen tårades på honom när jag pussade honom hejdå. Kan säga att det var en mamma som bröt ihop ganska ordentligt redan när bilen hade lämnat parkeringen. Försöker att fokusera på annat och att hålla mig sysselsatt här hemma med både storstädning, promenader och studier, sedan underlättar det ju grymt mycket med besök också för annars hade jag nog brytit ihop för längesedan.
 
Dags för att studera lite latin och försöka trycka in allt som ska lära sig.
Önskar er en fin dag <3
 
 

Kommentarer
rebeccah.se

Lilla hjärtat! så svårt när man behöver säga att dom ska åka fast dom helst stannar kvar hemma. Hoppas mamman klarar sig med <3

Svar: Får försöka <3
Emmelie

2014-12-26 20:32:44
URL: http://rebeccah.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0