Ett försök till pyssel.

 
Världens regnigaste och gråaste söndag börjar äntligen gå mot sitt slut.
Jag har vart effektiv och fått gjort en hel del även om vi nästintill bara varit hemma. Sängarna är renbäddade, tvätten är tvättad, en plåt fröknäcke är bakad, det är storhandlat,  fotograferat min sysslings gravidmage, vi har gått och ätit pizza och jag har försökt mig på att baka med trolldeg. Resultatet blev kanske inte som jag önskat men de beror nog tyvärr på att jag inte hade rätt typ av färg, men fram tills jag köpt på mig riktig färg så får detta fungera för man ser ju vad de föreställer iallfall och de kan lekas med.
 
Nu väntar jag in Ebba som har vart med sin mormor och hämtat hem sin pappa från tåget, äntligen ska hon få träffa honom igen efter att han ha varit borta i två veckor. Ni kan tänka er vad hon längtat och undrat när han kommer hem?
Resten av kvällen blir lugn och jag ska färdigställa de allra sista på min studieuppgift innan den kan skickas in.
 
Hoppas ni haft en fin helg allesammans.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0