Första december.

Hugo somnade febrig framför datorn här i helgen , det tar verkligen på krafterna att ha lite feber och dessutom vara tre år och tro man kan bestämma över hela världen. Jag är medveten om att perioden kommer lägga sig inom kort, att han inser att han inte kan styra och ställa om precis allting och fram tills dess får jag försöka avleda och le lite åt hans envishet i smyg, den där egenskapen har de fått av mig bäggetvå <3
 
Att vara på praktik efter endast 3,5 timmars sömn var inte optimalt kan jag lova, men anledningen till sömen gör det värt de. Kan lova att det blir en tidig sänggång inatt dock, jag tänkte tillochmed gå och borsta tänderna och bädda ner mig redan nu.
Önskar er en godnatt och hoppas ni haft en fin första dag i december.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0