Gravidfotografering.

 
Idag har jag återigen fått stå lite bakom min kamera när jag fick möjlighet att fota min syssling och hennes 35-veckors mage i vinterlandskapet. Att vara gravid är ju så fantastisk t vackert på alla andra än mig själv. Att få känna sparkarna och föreviga magen är alltså bara ett plus i kanten för mig, att förena lite nytte med nöje helt enkelt.
 
Barnen kom hem i eftermiddags, gissa om jag längtat?
Båda två var trötta efter bilresan så jag får nog njuta mer ordentligt av dom och deras humör under morgondagen, men äntligen är dom hemma - som jag väntat!
 
 

Kommentarer
JENNYH - Mammablogg

Så fin mage!

Svar: Ja den är bra fin den kulan :)
Emmelie

2014-12-29 18:16:49
URL: http://jennyh.se/
Evelina

Tack så hemskt mycket, du tar så fina kort vännen! :) Pch tack till JennyH också! <3

2014-12-31 14:11:56
URL: http://familjenvikholmen.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0