Julafton.

Julafton i bilder, först firande hemma här under morgonen och under eftermiddagen hos min pappa <3 Barnen är nöjda men i vanlig ordning blir det mycket väntan på att tomten ska komma, jag tycker det är som skönast när alla paket är öppnande och man kan fokusera på allt annat.
Vi hade turen att snön började falla strax innan Kalle och det blev ytterst lite vitt på marken, jag hade helt gett upp hoppet om vit jul och så helt plötsligt så kommer nästan första snön för i år på en sån speciell dag som julafton.
Idag åker barnen iväg med sin pappa till Borlänge och får fira jul en tredje gång, dom är jätteglada men jag kommer bryta ihop så fort de satt sig i bilen och börjat rulla iväg. De kommer inte hem förens söndag och så länge har jag aldrig varit ifrån dom tidigare, det gör så ont i mig att missa massa upplevelser med dom.
 
Den här bilden är alldeles sne, suddig och allt sådant men det är Ebba som tagit den när jag och Hugo stod under misteln och den gör mig alldeles varm i hjärtat <3
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0