Julstressen.

Mitt i veckan och onsdag, idag är sista dagen i Skövde för detta året och jag ska inte tillbaka förens 9/1. Det ska bli så skönt att slippa åka de där tio milen varje dag enkel resa, att kunna studera på hemmaplan är rena lyxen för mig numera.
 
En vecka kvar tlll julafron idag, har ni andra några julkänslor?
För mig är det nästintill obefintliga och jag blir ganska stressad utav tanken att jag fortfarande inte ordnat allt med julklappar och allt sånt där. Köket skulle ju levereras igår, det som jag vann i julkalendern, men av någon konstig anledning så dök dom inte upp trots att vi ringt och bestämt den dagen och den tidpunkten. Tur jag inte är någon som köper grejer för köpandet skull, annars hade jag nog känt mig betydligt mer stressad än vad jag redan är just nu. Julen för mig är ingen favoritårstid, just för köphetsen och att folk blir som galna. För mig handlar det om gemenskapen och presenter till barnen, så dom får uppleva det där magiska.
 
Förra årets jul, tänk vad mycket som förändrats för mig det senaste året.
 
 
 

Kommentarer
Angus

nä du, mina julkänslor har totalt uteblivit! kanske beror det på snön.. kanske beror det på att jag saknar rumpa.. vad vet jag

Svar: Haha jag saknar också rumpa, välkommen till klubben :D
Emmelie

2014-12-18 17:19:43
URL: http://angusfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0