Lilla vän.

Min lilla sjukling och jag igår. Blev en trip till jouren eftersom han hade så ont i halsen och halsfluss blev domen. Pencillin i tio dagar och jag som verkligen behöver vara i skolan. Men inte kan man väl lämna på dagis och begära att dom ska ge honom en dos pencillin? Jag menar smittfri och pigga brukar dom ju bli väldigt snart etfter medicinen kickat in. Saknar dom som bara den bägge två, men jag känner att egentiden jag får denna helgen är välbehövlig och jag försöker tanka batterierna genom att vara hemifrån och bara tänka på mig själv. Imorgon får jag träffa dom igen !


Kommentarer
Louise med Isabella och Linus

På vårt dagis ger de penicillin när det behövs! Vet att inte alla gör det. Förstår inte varför det skulle vara ett problem när de är friska och pigga i övrigt!

Svar: Jag tror inte de gör de på vårat, jättedumt :(
Emmelie

2014-12-13 20:57:54
michaela- mamma till tre 💗

stackars lilla plutt! hoppas han blir bra snarast och att ni haft en fin helg ♥

Svar: Han är redan frisk, pencillin är fina grejer =)
Emmelie

2014-12-14 22:47:14
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0