Ett litet farväl.

 
Och så var jobbdagen över och jag kan ta välförtjänt helg efter sommarens första jobb-vecka!
Vi hade besök av min kära vän Erika, ett litet mini farväl eftersom hon lämnar oss för värmen en vecka nu inom kort, så medan vi får vara kvar och huttra i Sverige så flyger hon och hennes dotter till Grekland och njuter av turkosa hav (inte alls avis jag lovar!)
 

Det är Potatisfestival här i Alingsås vilket innebär marknad, tivoli och en himla massa uppträdanden av olika kändisar, så morgondagen lär bli fullspäckad nere på stan. Roligt att se hur vår lilla stad fylls av fullt med människor och barnen ska äntligen få åka karusellerna de tjatat om så länge.
Imorgon blir en bra dag förhoppningsvis, nu ska jag och Johan förska oss på att spela lite kort och äta det vanliga fredagsmyset.
 
Önskar er en fin kväll.
 
 

Kommentarer
Hanna Karlsson

Hoppas ni får en bra dag, med karuseller och allt.

Svar: Tack, den har vart kanon men intensiv :P
Emmelie

2014-06-14 09:02:16
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0