Gammalt med hjul.

Godkväll.
Någon familjeutflykt blev det inte eftersom Johan tydligen hade druckit för mycket igår när han var ute för att kunna köra idag. Istället tog mamma med oss i vår bil och vi åkte ut till Gräfsnäs och kollade massa gamla bilar och mopeder. Det var en typ av utställning och fanns det mesta som hade hjul. Mina barn var ju inte direkt roade över att kolla på dessa gamla åk, haha de har nog ärvt den sidan av mig. Några bilar kunde man höra dom säga "åh mamma den var cool" men helt ärligt så lockade nog lekpaltsen allra mest.
 
Fått grilla här på baksidan under eftermiddagen iallafall, tröttnar man någonsin på grillat?
Idag blev det något så enkelt som hamburgare (och ja veg-burgare för mig) men det smakar alltid bättre om det legat på grillen.
Återigen så sitter jag här helt trött efter barnen somnat, så fort man sätter sig ner så inser man hur slut man faktiskt är, jag som tänkte gått på promenad men de får bli en annan kväll helt enkelt.
Och gissa vad? Ebba somnade själv i sitt rum för andra natten i rad - helt otroligt för att vara hon <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0