Jobb fredag.

Godmorgon fredag!
En sista dag kvar på jobbet innan man kan ta helg, ska bli riktigt skönt att vara lediga tillsammans.
Jag hoppas att jag och Johan ska kunna komma iväg och göra något kul tillsammans bara jag och han, var alldeles för länge sedan sist och man måste verkligen bli bättre på det.
Brukar ni åka iväg tillsammans, och vad gör ni isåfall?
Jag känner att en aktivitet där man faktiskt GÖR någontin är viktig, typ femkamp på Liseberg, klättring, bowling eller liknande. Att gå på bio känns ganska menlöst, då umgås man ju inte på samma sätt.
 
Dagis är stängt och snart kommer barnvakten för dagen, är återigen så himla tacksam att jag har nära och kära som ställer upp. Att arbete som personligassistent innebär en hel del dumma tider, men idag handlar det bara om otur eftersom förskolan har studiedag och därmed är stängd.
Önskar er alla en fin fredag <3
 
En favoritbild från arkivet - piren i solnedgång för ett x antal år sedan - Alingsås är vackert!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0