Spara pengar tips?

Godmorgon, en grå och regnig morgon dessutom. Man har liksom blivit van vid värme och klarblå himmel så att vakna till detta gör ju det mycket svårare att vakna till liv, kaffekoppen jämte mig smakar extra gott en dag som denna med andra ord.
 Ska bli riktigt roligt att jobba faktiskt, jag har ju nästintill alltid varit inom vården så när min syster frågade om jag kunde jobba på hennes förra städföretag så kändes det bara skoj att få göra något nytt, sen är ju alla pengar man kan få extremt viktigt nu eftersom jag fortfarande inte kommit igång på att tjäna pengar efter skolan tagit slut.
Ni kanske kan dela med er av sätt som ni sparar pengar på?
Veckomatsedel har ju varit en tanke, men har ni då recept som går fort och lätt att berätta om?
Jag tror man kan spara en hel del pengar bara på att ändra sina vanor, och då är vi inga direkta "slösare" i vanliga fall.
 
 
Nu ska jag ta mig i kragen och börja göra mig ordning, Hugo sover ännu och jag misstänker att jag kommer så och stressa halvt ihjäl mig de sista tio minuterna - varför är det alltid så?
 Spelar liksom ingen roll hur tidigt jag än går upp, sista minuterna är alltid hektiska ändå.
Önskar er en fin dag så ska jag ta och ge djuren mat här hemma.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0