Strand visit.

När Ebba tagit en bild och lyckats fånga känslan <3
 
 
Efter  hämtat barnen från dagis och trampat upp igen för alla långa backar så tänkte vi att vi skulle passa på att ta vara på vädret, så blev en snabbis på stranden. Tog cykelkärran och spände fast hundarna i den, på så sätt kunde även dom få hänga med dit. Lite bad och plask men Hugo klagade på att det var kallt och han ville åka hem, var egentligen inte överdrivet varmt idag så jag förstår honom. Att han dessutom inte sovit middag idag och därmed var extra känslig är en annan historia ;)
Väl hemma igen så spenderades resten av dagen på lekplatsen och på vår uteplats, Ebba fick jag tvinga in strax efter sju. Den ungen är inte inne många minuter per dag nu alltså , underbart att hon har så många vänner här uppe där vi bor nu <3
 
Nu ska jag krypa till sängs, har sovit oroligt min första natt på jobbet och har en hel del sömn att ta igen!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0