Tisdags kväll.

Tystnad, barnen sover och jag tänker snart göra detsamma eftersom min syster hörde av sig och frågade om jag kunde jobba för henne imorgon. Spännande att testa på och göra något helt annat än vården som jag är van vid egentligen.
Blir inte lika spännande att försöka stressa iväg barnen imorgon eftersom jag lät dom vara uppe lite längre med tanken att vi ändå var lediga imorgon.
 
Haft en fin dag iallafall, startade ju den tidigt även denna morgon eftersom det var dags för besök på bvc för bägge barnen. Båda fick godkänt och Ebba fick även liten påfyllningen av stelkramps vaccinet, själva sticket gick utan några som helst problem men hon klagar på ömhet i armen nu och det kan jag faktiskt tillochmed minnas från när jag var liten.
Senare under förmiddagen så blev vi bjudna ner till min faster som är sommarboende på en camping som ligger i närheten av oss, där bjöds det på pannkakor och fika och det är alltid lika härligt att komma hemifrån ett par timmar och göra annat för en stund.
 
Nu väntar sängen och boken, jag har nämligen börjar mig på att se om böckerna True Blood är något för mig - Godnatt <3
 
 
 

Kommentarer
vanja

fin blomma :D

2014-06-03 21:59:42
URL: http://vvanja.blogg.se
stin

så roligt att få ha dej och barmen här en stund.Nåsta gång vill vi att Johan oxå följer med! Krama barnen!!

Svar: Absolut, kanske kan komma en stund imorgon eller helgen ?
Emmelie

2014-06-05 10:05:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0