En bättre dag idag.

Gårdagens humör hängde kvar lite men jag försökte att fokusera på det positiva och dagen blev iallfall bättre än var söndagen var.
Vid lunch idag fick jag reda på att tenta svaren för de tre tentorna som jag hade under en vecka hade kommit upp. Livrädd och nervös så loggade jag in på studentprotalen och möts av att jag blivit godkänd på de alla tre! Hur tusan är det möjligt? Jag är så fruktansvärt glad och ganska stolt över mig själv också, det här hade ingen kunnat tro om mig för tio år sedan kan jag lova.
Så nu har jag firat med en chockladbit här hemma i lugn och ro. En chockladbit som jag dessutom höll på att bli helt av med igår när jag smygde ner den i påsen på affären och lyckas få avstämmning. Barnen ser chokladen på rullbandet och frågar vem det är som köpt den när det inte är lördag? Kassörskan och min mamma skrattade gott åt mig när jag fick stå och förklara för barnen ;)



Kommentarer
maria eek

Bra jobbat! Du är helt klart värd att få fuska med godiset :)

Svar: Tack snälla du, jag trodde aldrig jag skulle klara de =)
Emmelie

2015-02-03 23:10:02
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0